True
Voor 70 jaar, True is standvastig in onze missie bleef "Om een breed scala van Amerikaanse makelij commerciële koeling producten die de industrie kwaliteitsnormen tegen concurrerende prijzen hoger zijn dan voorzien."
Door de jaren heen, True is een business-strategie gericht op innovatie en investeringen in verbeterde faciliteiten en state-of-the-art technologieën gehandhaafd. Alleen waar de inkopen van de beste materialen op basis van de aanvraag voor onze producten zonder compromis voor de prijs. Als gevolg daarvan zijn onze producten bekend om hun uitstekende duurzaamheid, betrouwbaarheid en waarde.
Als een particulier bedrijf, True heeft de unieke mogelijkheid om snel en slagvaardig aan te passen aan trends in de markt, in dienst nemen van nieuwe strategieën om te voldoen aan de behoeften van onze klanten, en het adres van de toenemende vraag naar maatschappelijke verantwoordelijkheid in het productieproces. True heeft uiteengezet op een expansieve programma, dat in het midden van de jaren 1990, om onze ecologische voetafdruk te verminderen en de milieu-impact van onze producten en activiteiten te minimaliseren.